Les xarxes socials i les empreses

Avantatges i desavantatges de les xarxes socials per a les empreses

Una xarxa social utilitzada per una empresa és la forma en la que un negoci, emprenedor o professional es val d'ella per potenciar la seva visibilitat, presència i reputació online en nom de millorar els seus resultats comercials.

Utilitzar les xarxes socials com a estratègia per fer conèixer la teva empresa, té els seus avantatges i desavantatges.


AVANTATGES

* Augmenten la visibilitat d'una marca

* Obren noves possibilitats de mercat

* Faciliten la comunicació entre l'empresa i els seus clients

* Anul·len barreres geogràfiques i temporals

* Faciliten l'estudi de la competència


DESAVANTATGES


* Poden haver problemes de reputació per al negoci

* Problemes de seguretat o privacitat

* Demanen i exigeixen massa temps de dedicació

* No són gratuïtes 100% i necessiten una inversió adequada

* Els errors queden exposats


El millor que té qualsevol xarxa social per a una empresa és que li obre les finestres a nous horitzons i els ajuda a interaccionar amb els seus potencials clients. Per això, i per evitar les tan temudes desavantatges el millor és apostar per una bona gestió professional.



Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

LA PUBLICITAT ENGANYOSA

La bretxa salarial

Els ''influencers''